Ni kan kalla mig PT-Anna
skrivet 2011-02-18 klockan 19:47:24

Klarade idag det praktiska provet för PT-licensen. Yeeeejj! Toppenkul och otroligt skönt på en och samma gång. Nu inväntas bara svar om den teoretiska delen så kan jag plocka ut min licens och börja köra. (Det går dock väldigt bra att boka upp sig redan nu för den som önskar lite personlig träning framöver! Lämna en kommentar om intresse.) Till på köpet är dessutom ännu en del av hela utbildningen avklarad och nu återstår bara tre månaders praktik och ett examensarbete innan jag är helt klar som Hälsoutvecklare. Tiden går så fort! Ska bli jätteskönt att inte ha någon press att plugga på ett tag om än jag antagligen kommer sitta med näsan i böckerna i alla fall för att verkligen lära mig allt utan och innan. Men allt blir så mycket lättare då det inte finns något MÅSTE. Ser annars fram emot att verkligen börja planera min praktikperiod till veckan, har ju tokmånga idéer jag måste börja sålla i och få någon struktur på. Men förhoppningsvis får jag lite bollningshjälp i helgen och allt kommer att lossna. Stormen har lagt sig, men trots detta ingen ro och ingen vila, imorgon är det dubbla arbetspass på båda gymmen som gäller och söndag startar vi med kickboxning följt av ännu lite jobb. Håller tummen för att det inte kommer vara lika härligt väder som lovat. För vem vill tillbringa dagen inomhus på ett svettluktande gym när solen strålar och gnistrar i ett vintervitt och iskallt Stockholm!?

Superhärliga vinterbilder av Stockholms stad och skärgård hittar ni hos Mats Lindfors.

 

Syster skrev 2011-02-18 @ 22:21:27

Grattis, grattis, grattis igen!



Kram

sv: syster skrev 2011-02-19 @ 23:18:44

Taxi taxi! :)

tireb skrev 2011-02-20 @ 17:48:51

STORT GRATTIS till den stjärna du är! Du tar hela tiden ett steg framåt och är väldigt målmedveten om än ibland spretig då du hela tiden söker utveckling. Kram mor

Vardagstugg skrev 2011-02-20 @ 20:48:50

Hurra hurra! Grattis PT-Anna ;-) Kram


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥