April april april
skrivet 2011-04-03 klockan 01:05:31

Vi är redan inne på dag 3 i ny månad och jag kände att det vart dags att plocka bort snön även här på bloggen. Så i ny skrud intar jag april och ser till att åtehämta mig från den gångna hektiska månad som just passerat och laddar batterierna för en vår full av ovisshet och förhoppningsfulla förväntningar! Skolan är snart ett minne blott och det är dags att börja jobba på heltid snart igen. Vad det blir och var det blir återstår fortfarande att se. Har du några tips tar jag tacksamt emot dessa! Annars är det nu 8 veckor kvar av praktik, hälsokursträffar och egen kom-i-form-träning (följ denna här). Mina hälsokämpar har fått en riktig rivstart med fyra tuffa träningspass som fått dem att känna träningsvärk i muskler de inte visste de hade, men också fått sig en tankeställare vad gäller sin kosthållning med hjälp av bland annat Isodieten. Under veckan har jag även startat upp de individuella träffarna där vi framförallt går igenom deras mål med de här 10 veckorna och lägger upp individanpassade träningsprogram att kunna köra efter utöver våra gemensamma pass - allt för att de ska få ut så mycket som möjligt av dessa veckor. Själv har jag fantastiskt trevligt alla dar och om än det kommer kännas vemodigt när allt är slut ser jag verkligen fram emot att få utvärdera alla mina projekt i slutet av maj!

tireb skrev 2011-04-03 @ 08:35:17

Hälsokämpar var ett väldigt bra och positivt uttryck! Snygg aprilbild. Hur gick utvärderingen för fröken själv?

Vardagstugg skrev 2011-04-05 @ 18:05:39

Härligt sommrigt på bloggen =) Ska kolla in den där isodieten, själv försöker jag köra lågkolhydrat - mår jag så bra av =)



kram kram /A

sv: tireb skrev 2011-04-05 @ 20:01:44

Antar att du med utvärdering syftar på mina tester och mätningar? kommer upp på Fit for fight-bloggen så fort dem är gjorda i nästa vecka.

sv: vardagstugg skrev 2011-04-05 @ 20:03:21

Ja man kan ju försöka skynda på den årstiden lite ;) Tycker absolut du ska testa Iso ifall du mår bra av lågkolhydrat, mer än kosthållning än diet :)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥