Ofta blir inte saker som man tänkt sig
skrivet 2010-10-04 klockan 16:23:34

Back to writing. Inte för att allt är pest och pina, faktiskt väldigt långt ifrån. Men ofta blir inte saker och ting som man tänkt sig. Jag vet att ni längtat efter att få höra, att ni hoppats och hållit tummar och tår lika mycket som jag, men dessvärre är det dags att ge upp hoppet om en eventuell ny kärlek i dagsläget, det fick jag klart för mig så sent som idag. Jag vet inte heller om det på sätt och vis känns skönt trots besvikelsen över att det inte blivit det jag sett fram emot och hoppats på, men ibland blir det helt enkelt inte som man tänkt sig. Och för er som känner mig eller följt mig i över ett år nu vet att alternativet gräva ner sig och älta inte är något alternativ för mig. Samtidigt är jag inte heller längre den person som vill eller klarar att bara bita ihop, köra på i 210 med allt jag har på agendan och sedan sopa allt under mattan eftersom. Så nu tillbringar jag eftermiddagen med att tömma både huvudet och tårkanalerna på så mycket som möjligt till de bästaste snyftisarna som någonsin filmatiserats. Allt detta på kanelbullens dag!

Syster skrev 2010-10-04 @ 22:26:27

Tröstkram

jus skrev 2010-10-05 @ 08:58:18

:( Tråkigt riktigt tråkigt. hoppas posten kan glädja dig en liten stund idag eller imorgon iallafall... Kram!

sv: syster skrev 2010-10-05 @ 23:37:56

En sådan värmer alltid!

sv: jus skrev 2010-10-05 @ 23:39:02

Tack för presenten gums! Men hur hittade du adressen??

Vardagstugg skrev 2010-10-06 @ 21:47:56

Kram kram!

jus skrev 2010-10-07 @ 00:02:59

varsågod! do you lajk it? nja det är äväl inte så svårt med tanke på att jag vet vad din päron heter???

sv: jus skrev 2010-10-07 @ 12:15:42

Of course i lajk it, kommer sitta på min arm hela nästa sommar :) Visste inte om du lagt namnen på minnet ;)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥