Working 5 to 9
skrivet 2010-03-29 klockan 23:32:53

Så har jag avverkat min första dag at work och det rullade på. Två inte helt vanliga instruktioner, vilket alltid är lärorikt(!) Ska bli både intressant och spännande att se hur onsdagskvällen kommer te sig. Nu vet jag i alla fall vilken h*vetes tid det tar att rengöra maskiner. Känner redan att det kommer bli mitt terapiarbete och inte favoritsyssla, men sådana hör ju alltid till oavsett vad man gör och tar sig för. Händer en hel del annat klart intressant nu också, vilket kanske inte är helt otippat förvisso med tanke på hur det senaste ett och ett halvt året sett ut. Men det blir ju inte mindre spännande för det(!) Kommer kanske lite uppdateringar på det längre fram. Nu dags att duna. Söta snarkningar!

Alicia skrev 2010-03-30 @ 22:42:44

Grattis till nya jobbet vännen!

sv: alicia skrev 2010-04-01 @ 14:49:00

Tack gumman! :)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥