I've been awarded
skrivet 2010-06-06 klockan 20:07:41

..för vad vet jag egentligen inte(?), men alltid trevligt när man ägnas en extra tanke helt apropå bara sådär! Denna någon som gett mig en överraskningsaward är Alicia. Bästa tjejen som också fick mig att börja blogga mitt i all misär för snart ett och ett halvt år sedan. Om det såhär på lång sikt hjälpt mig har jag nog inte funderat särskilt mycket på, men det kändes skönt och välbehövligt för stunden i varje fall. Att skriva har alltid varit ett sätt för mig att få ur mig alla förvridna tankar och funderingar och märkliga ting och snart hoppas jag på att ha tiden att kunna uppdatera här oftare än som skett det senaste halvåret. Hur som helst, enligt awarden ska jag gå back in time till den tionde bilden jag publicerat här på bloggen, vilket också blir till mitt tionde inlägg. Jag hade funderingar om vad jag vill bli när jag blir stor, vad jag vill pyssla med här i livet, fördriva dagarna med, etc. Såhär drygt ett år senare har jag kommit en bra bit på väg med en av de påtänkta sysslorna i varje fall och det är väl ändå ganska stort(!?) Frågan kvarstår dock var jag ska landa i slutändan, men som vanligt lär tiden få utvisa svaret. Nu när jag äntligen näst intill blivit kvitt den envisa förkylningen jag dragit runt på i två veckor ska jag trots allt unna mig en sanslöst lugn kväll i soffan framför TVn och se om filmen jag hyrt kan vara något att rekommendera på bloggen imorgon. Awarden skickar jag idag vidare till my old time buddie Annelie som har bloggen Vardagstugg, så kika in där vet jag!



Bilden som prydde mitt tionde inlägg.

 

 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥