Fantastiskt motiverat inspirerad
skrivet 2009-09-07 klockan 00:20:22

Jus, my darling clementine, har klippt och klistrat OCH myntat den perfekta textraden, bara över all förväntan! Jag har ikväll även fått mer inspiration hos en tysk tatuerare (awesome!) och känner mig mer peppad then ever på att nu få detta klart inom en så snar framtid som möjligt. Inom en snar framtid för mig är för övrigt lite lagom innan nästa gång man börjar blotta sin bleka hud(!?) Längtar något kopiöst! Men jag vet också att min älskade mor (för att inte tala om min käre far!) kommer att nästintill kolavippa, but in time..they'll get over it, just as they did last time och det börjar ju vara ett antal år sedan. Tiden snurrar snabbt förbi. Detta kommer hur som helst bli fantastiskt som en viss galenpanna skulle sagt. Love it!




No need for hysteria. Jag har inte planer på att heltäcka mig i tattoos.
(Men visst är bilden grym!?)




Alicia skrev 2009-09-07 @ 13:16:55

Vad ska du göra för något? :)

sv: alicia skrev 2009-09-07 @ 14:47:25

Kan ju inte avslöja för mycket, men det blir lite rygg och lite arm i alla fall, eller antagligen inte så lite, haha..

Alicia skrev 2009-09-08 @ 08:39:56

Kommer att bli grymt!! :D

sv: alicia skrev 2009-09-08 @ 13:41:37

It sure will! :)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥