Samvetskval och fortsatt bostadsdesperation
skrivet 2009-10-28 klockan 10:41:58

Detta måste få ett slut. Pratar självklart om min vardag, eller snarare icke-existerande vardag. Att jag dragit på mig årets förkylning (om inte grissjukan!? peppar peppar!) må så vara, jag försöker duktigt plöja igenom instuderingsuppgifter och dylikt ändå på hemmaplan, men det är just det, hemmaplan.. Jag har ingen hemmaplan och snart kan jag inte längre med att jag snyltar på mina kära vänner. Har blivit erbjuden ett studentrum i en jättesunkig lägenhet, men jag kan inte med att binda upp mig på det trots att jag får skitdåligt samvete för att jag inte tar något jag faktiskt erbjuds. Mitt samvete har allid ställt till det för mig och fortsätter så att göra. Vill bara slippa känslan av att vara en börda andra måste bära..



justdidit skrev 2009-10-28 @ 16:15:16

Jag bodde på 16 kvm under ett års tid, med sambo en stor del av tiden.. ..allt går om man inte är kräsen;)..

sv: justdidit skrev 2009-10-29 @ 14:31:36

Vet inte om du ens borde ha rätt till att uttala dig i frågan ang kräsenhet din mupp! :P

justdidit skrev 2009-10-29 @ 14:52:26

Oj, vilken diss:/.. Slå på flaggan så man får mail när någon skriver vidare på de trådar som man är med i. Nu var det bara en slump att jag såg din kommentar:)..

sv: justdidit skrev 2009-10-29 @ 20:19:32

Don't hate the player, hate the game - eller hur man brukar säga..


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥