Svunna tider, tråkväder och bakismys
skrivet 2009-05-23 klockan 11:00:03

Vaknade igår av att Buddha slickade mig på foten. Han tyckte antagligen att det var dags för mig att stiga upp. Cissi var iväg och jobbade halvdag så på förmiddagen tog jag en powerwalk i en närliggande park för att senare möta upp Carina för lunch. Börjar kännas som att jag tar itu med svunna tider när jag nu träffar vänner jag inte sett på evigheter. Men hos Carina var det mesta sig likt och hon verkade må bra trots bortgången av hennes far för 1,5 år sedan. Tycker alltid det är svårt att ta upp ett sådant ämne och om man slipper, för att personen ifråga själv gör det, så vet man aldrig riktigt vad man ska säga!? Kvällen ägnade jag och Cissi sen åt att dricka Rosé och prata minnen. En massa skratt och sjukt mycket mat och såklart ännu mera vin(!) Snart 9 år har gått sedan vi lärde känna varandra i Granada. Tiden rusar verkligen iväg! Det är bara att inse att man måste ta tillvara på tiden som den är. Men idag vette tusan, vädret är aptråkigt om än det för tillfället är uppehåll. Blir filmmaraton och bakismys istället för något annat vettigt. So long!




När ska sommaren göra sitt riktiga intåg?

Annelie Swärd skrev 2009-05-23 @ 12:10:33

9 år sen..var tar tiden vägen? Hälsa så gott från mig! kram A

sv: annelie swärd skrev 2009-05-23 @ 18:37:04

Ja den som det visste!? Hon hälsar tillbaka :)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥