Frustration utan dess like
skrivet 2009-05-08 klockan 16:25:21

Så var medaljceremonin avklarad och grabbarna har lämnat in sitt pick och pack. Nästan ett halvår har min darling varit iväg, men frustrationen över att inte få träffa honom kommer kännas värre det närmaste dygnet än det gjort under hela den tid som gått. Det är märkligt. Men kanske är det vetskapen om att han nu är hemma igen som gör hela grejen. Förut har jag vetat och varit inställd på att jag inte skulle få träffa honom på väääääldigt länge. Nu när den tiden är förbi och det bara återstår ett sista sjöslag med grabsen innan jag får rå om honom lite själv, känns det som att 24 timmar är en hel evighet! Jag hoppas han anammar mitt råd och drar på sig livbojen innan han börjar hälla i sig bara(!) Slutet gott, allting gott.


Uppställning inför medaljceremonin på Livgardet. Ser ni min darling?


Alicia skrev 2009-05-09 @ 11:50:41

Hm.. Ge mig en ledtråd.. ;-)

sv: alicia skrev 2009-05-09 @ 17:42:36

Ja det kanske inte är så lätt för vem som helst att ta igen. Det sjuka var att syrran såg det på öronen(!) Tur att han inte vet det ännu, haha! Men det är på främre raden iaf ;)

Alicia skrev 2009-05-09 @ 17:54:14

Ja satsar på femte killen från höger räknat! =D

sv: alicia skrev 2009-05-10 @ 10:12:14

Klockrent! Guldmedalj till dig gumman ;)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥