En mindre kris eller kan det bli värre?
skrivet 2009-05-18 klockan 23:32:14

Jag har inte skrivit på en vecka. Spindlarna har dött ut och världen har varit upp och ner. Mitt huvud har varit fullt av mos och mina ögon totalt igensvullna. 8 månaders känslor har svallat över för oss båda och nu när allt är över, det vi väntat på, längtat sönder oss efter(!), så står vi i ett vägskäl. Vad ska hända härnäst? När jag såg min älskling igen för 10 dagar sedan blev jag kär på nytt. Men varför kändes det ändå inte som jag (och vi!) ville och som det borde? Han var finare än jag kunde minnas honom och jag ville bara spola fram tiden. Jag visste någonstans långt inom mig att den här dagen skulle komma. Den dagen då allt vi skjutit upp att prata om skulle svalla över. De senaste dagarna har vi pratat, gråtit, kramats, pratat, gråtit, kramats, från morgon till kväll. Hur konstigt det än låter så känns det skönt och jag är lättad. Vi har haft de sämsta förutsättningarna och kanske hanterat dem på sämsta sätt, men har vi klarat detta borde vi väl klara vad som helst!? Jag vill verkligen tro och hoppas att detta varit felet. Jag är livrädd för framtiden, men övertygad om att hoppet är det sista som överger oss. Förlåt, till er som berörs, för att jag inte har hört av mig, men jag har behövt tid att andas.




Uppgiven eller övergiven?


Alicia skrev 2009-05-19 @ 01:28:04

Styrkekram till dig vännen!

sv: alicia skrev 2009-05-19 @ 11:09:13

Tack gumman, en kram värmer alltid :)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥