Harry Potter, kräksjuka älgar och tatueringstankar
skrivet 2009-07-23 klockan 19:26:52

Igår spenderade jag eftermiddagen in da playground med Jus, Ola och Malin and the kidz förstås. Medan Ola roade ungarna roade Malin mig och Jus med att painta naglarna i diverse rosa nyanser om och om igen. Jag måste verkligen sluta att gnaga(!) Vill kunna måla annat än mina tår i Los Angeles-rött! Efter någon timme kom i alla fall förslaget om tjejbio och middag a la italiano. Med tjejbio menades Anna, Jus och Malin kollar Harry Potter, oh yes! Helt klart sämsta filmen av dem alla där handlingen inte kom igång förrän filmen var slut. Och jag som längtat sen i vintras..snopet! Och aptråkigt.. Carpaccion var dock till belåtenhet för att inte tala om Tiramisún som än ikväll gör sig påmind. Lyckades dock ändå få i mig en älgfärsburgare med blåbärsaioli på farmen tidigare idag. Ja, ni läste rätt(!) För er som fattar nada så anlände jag till norrlands huvudstad imorse där la familia väntade med roadtrip till älgfarmen. Så dagen har spenderats ihopklämd i mina föräldrars Volvo och klappandes kräksjuka älgkalvar. Låter förskräckligt, inte sant? Riktigt så illa var det väl inte, men under bildspelet om dessa kreatur höll jag faktiskt på att somna. Nu har jag på detta tryckt i mig kaffe, två kanelbullar och en kärleksmums och sitter i tatueringstankar. Börjar bli dags snart. Måste bara få till motivet till 100%. Men jag är övertygad om att det kommer bli alla tiders! Någon som känner sig grym på att teckna??



Älgarna demonstrerar, älgarna har fått nog..


BOBBO skrev 2009-07-23 @ 19:51:11

slutade räkna vid fyrahundra, hmm duger det som svar;) (Jo det är faktiskt sant)

Annelie Swärd skrev 2009-07-23 @ 21:17:42

Men älgfarmen är väl den ultimata utflykten eller? ;-)



Kram A

sv: bobbo skrev 2009-07-23 @ 21:55:20

Herre min je'..jag hade nog slutat vid 100-strecket, haha..

sv: annelie swärd skrev 2009-07-23 @ 21:56:52

Haha, right.. Kanske en mer sunny day ;)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥