I did almost forgot(!)
skrivet 2009-08-13 klockan 23:42:38

Hade ju faktiskt lovat kökspics idag! Det var väl i april(?) någon gång som jag snackade om att mamsen och papsen planerade köksrenovering (med moí som designhjälp) och det vill säga ingen liten sådan(!) HELA köket skulle rivas ut, allt från golv och tak till diskbänk och vitvaror. Till och med köksbord, stolar, lampor and so on skulle bytas ut. Sagt och gjort! Efter många om och men blev det i alla fall klart och har så varit ett tag nu, bara jag som har ett minne som en guldfisk ibland. Eller så kan det ju vara så att jag faktiskt haft A LOT of other stupid stuff som ockuperat min överkokta hjärna denna sommar. Hur som helst, ni som inte sett hur gräsligt det såg ut innan har väl inte direkt någon glädje av att se resultatet(?) men ni kan ju alltid berömma mig för mina inredningsskills, haha. Mina föräldrar blev i alla fall hur nöjda som helst och det är väl ändå the most important i det hela. Enjoy!






jus skrev 2009-08-14 @ 12:54:40

FINT!

Vardagstugg skrev 2009-08-14 @ 13:13:58

Det blev ju super! Bra jobbat! =)

sv: jus & vardagstugg skrev 2009-08-14 @ 14:13:54

Visst blev det! Och ja ni vet ju båda hur det såg before ;)

jus skrev 2009-08-14 @ 14:51:16

ooooppps nu då så har jag uppdaterat adressen ;)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥