What a sunny day
skrivet 2011-05-06 klockan 13:19:29

Så strålar solen åter igen. Jag som antagligen vart den enda som gillat vädret som varit den senaste veckan då jag spenderat i princip varje dag som ett enda långt filmmarathon i sällskap av min envisa förkylning. Nu känner jag mig inte febrig längre i alla fall vilket är ett framsteg, men helgen kommer ändå utan tvekan få passera i lugnets tecken eftersom jag fortfarande hostar som att lungorna ska komma upp. Böcker har jag förvisso att läsa i massor, men filmtipsen börjar sina och jag är rastlös utan dess like. Godis har jag också smällt i mig, i kopiösa mängder, så till den grad att jag inatt faktiskt mådde illa(!) En promenad är nog på sin rätta plats idag, både för att få röra sig och även insupa lite d-vitamin när möjligheten faktiskt serveras.


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥