Utpumpad och avslagen
skrivet 2011-03-20 klockan 17:00:52

Idag ligger jag nerbäddad under täcket med persiennen neddragen och låter film efter film underhålla mig till den grad jag orkar bli underhållen. Kroppen är trött, huvudet är trött och till på köpet har jag en förbannad mensvärk(!) Som jag skrev tidigare i veckan har jag lite för många bollar i luften nu för att kunna hålla dem flygande, så komvux-kursen kommer antagligen, trots allt, få vänta till senare i vår då jag förhoppningsvis har tid att hänga med redan från början vilket jag med viss eftertanke konstaterat är omöjligt i dagsläget, hur mycket jag än skulle vilja. Dygnet har trots allt inte mer än 24 timmar om än jag ibland önskar det hade fler. Har tagit dagen som den kommit och låtit kroppen bara vilat och laddar annars mentalt för en ny vecka med bl a Hälsokurs-start imorgon. Men innan dess, oj vad jag ska sova!

Syster skrev 2011-03-20 @ 17:49:25

Passet var kul, lite svårare koreografi denna gång men hon har ju så grym energi :) Hoppas du har fått vila upp dig idag.



Kramar

Alicia skrev 2011-03-26 @ 12:42:29

Var rädd om dig Anna!


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥