Kortfattad helgsummering
skrivet 2011-03-13 klockan 20:23:27

Så vart helgen till ända och systeryster har förflyttats till bror med sambo. Lördagen startade vi med att sätta ihop ett träningsprogram som hon också fick köra igenom och vi bokade även in henne på några klasser att köra till veckan. Träningsvärk kände hon av redan imorse och förhoppningsvis håller den i sig till imorgon. Ska jag själv bli piskad i 90 dagar, kan jag ju få piska någon annan i 90 dagar(!) Bör väl kanske tilläggas att hon ställer upp frivilligt. The Fighter på bio fick sedan avsluta kvällen innan vi, väl hemma ramlade i säng. Idag har jag gått lite som i en dimma mest hela dagen, trött i kroppen och seg i knoppen. Har efter en eftermiddag på jobbet landat hemmavid med tekopp och hembakt semla samtidigt som jag precis skickat iväg beställningen på Isodieten-böcker till deltagarna i kursen(!) Man är just en snygg förebild. Men trots allt så förespråkar jag ju inte heller att man ska avstå det man tycker är gott och för de flesta handlar det oftast om att lära sig att begränsa sig och lägga till goda vanor hellre än att plocka bort dåliga. Märker hur jag öppnar för en diskussion här, men det gör jag bara mer än gärna. So hit me!

Syster skrev 2011-03-14 @ 19:29:34

Träningsvärken sitter i men det gör inte lika ont som igår :) Vi får se hur det går imorgon då gymmet väntar.



Kramen


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥