Träningsvärk och en hel del planering
skrivet 2011-03-08 klockan 11:07:56

Kettlebellpasset i lördags gav mig om än mer träningsvärk. Tydligen fanns det någon muskel som ännu inte hunnit bli använd under de senaste två veckornas 6-dagars-träning. Mer om träningen framöver kan ni läsa på Fit for fight-bloggen som nu ligger uppe för allmän beskådan! Gårdagen spenderades annars mestadels på Hideaway med viss planering inför eventuellt kommande Hälsokurs. Jag hoppas verkligen vi får ihop några deltagare, räcker med en liten grupp, men att det blir av bara så jag får mitt eget lilla projekt under praktikperioden. Blev även ett träningspass med Micke innan jag begav mig hemåt för att kocka i köket. Fixade både rostbiff med bönsallad som lunch till idag och fick sedan hjälp av Jus när hon kom hem med att fixa en svampomelett, som för min del fått fungera som frukost idag. Medan jag knaprade paprika denna förmiddag tog jag teleluren och plingade SAFE för att fixa en tid så jag får skriva om den jäkla teoritentan som skolan slarvat med. Redan på torsdag är jag välkommen dit så det känns skönt. Då får jag det förhoppningsvis gjort en gång för alla, men vet åtminstone att mina resultat lämnas in i alla fall.

Omeletter som kan vara värda att testa på.

 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥