Så blev vår återigen till vinter
skrivet 2011-03-28 klockan 09:31:53

Efter en vecka med en hel massa sol som snabbt töat bort vintern har den visst gjort comeback under natten, om än bara med någon centimeter. Vit är backen och termometern står stilla strax under nollstrecket. Kanske får jag använda mina nya vinterskor trots allt (de jag trivts som fisken i vattnet i under vintern höll inte ihop och jag hade turen att kunna reklamera och få ett par likadana nya). Ljusare har det annars blivit ändå då vi vred fram klockan en timme igår, något jag märkte väl tydligt på väg hem från jobbet strax efter 18-tiden och det fortfarande var helt tokigt ljust ute. Men ack så härligt. Ännu ett tecken på att sommaren, eller i alla fall våren, snart är här!

namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥