Get ready for Hälsokurs á la Anna
skrivet 2011-03-11 klockan 21:32:26

Igår skrev jag åter igen (den tidigare mystiskt försvunna!?) PT-tentan och väntar nu bara på resultatet. Under tiden har jag att göra så det räcker och blir över - som vanligt. Jobbhelg, besök av systeryster samt en hel massa planering inför kommande veckor. Idag blev det klart att Hälsokursen som jag tidigare nämnt, helt säkert blir av! Hittills har vi - jag - 13 deltagare och då har fortfarande inte alla svarat. Tanken är att i nästa vecka genomföra alla tester för att sedan kunna starta måndag veckan därpå. Kommer även få en lite annorlunda utmaning som jag ser fram emot efter ett kortare möte idag. Här finns massor att ta lärdom av! Ska bli otroligt skoj att få driva igenom det här projektet och förhoppningsvis leder det till något positivt för framtiden också. Uppdateringar kommer självklart under veckornas gång och jag hoppas även kunna slänga upp en hel massa bilder som jag vart så fantastiskt dålig med här den senaste tiden. Känner att min kreativa sida inte riktigt vart i sitt esse denna veckan för att driva två stycken bloggar(!) Men glöm för den sakens skull inte att peppa mig här under min träningsresa!


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥