Rastlöst förkylningsoffer
skrivet 2011-01-27 klockan 19:15:50

Efter två dagar helt på sofflocket är jag nu också i sync med House, vilken katastrof! Och de två sista avsnitten jag sett sänds med start i nästa vecka och veckan därpå innan jag kan börja hänga med igen. It sucks. Men för att väga upp sorgen tänkte jag börja avverka The Pacific istället som jag missat sånär som på de första två avsnitten. Jag som annars aldrig vart särskilt mycket för tv-serier liksom. Well, något ska man ju fördriva dagarna med när man är ett rastlöst förkylningsoffer som bör ligga nerbäddad. Den som uppfinner ett snabbverkande botemedel mot envisa förkylningar - som inte involverar att gå till farbror doktorn och få medicin - borde få nobelpriset! Jag har ju testat allt från stark mat, vitlök, whisky, röra mig kontra vila, te med honing, glass, etc. Sex dagar senare märker jag ingen förbättring, snarare att tålamodet tryter. Vad mer kan man göra?

Alicia skrev 2011-01-27 @ 20:14:14

Stackare! Hoppas verkligen att du blir bättre snart. Det tar ordentligt på krafterna att vara dålig så länge. Ifall du skulle vilja pausa från tvn så passar jag över en utmaning till dig. Läsa om den kan du göra på min blogg. Kram och krya på dig!


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥