C-vitamin, antioxidanter och sprängfylld blåsa
skrivet 2011-01-24 klockan 15:56:37

Idag har jag ömsom legat ömsom suttit fastvuxen i soffan och tagit till alla de varianter av kureringsmetoder. Massa C-vitamin och antioxidanter samt bäljat i mig vätska så pass att jag sprungit på toaletten två gånger i timmen - vilket är sanslöst ofta för min blåsa! Kanske inte jättenyttigt i det långa loppet, men vad gör man!? Jag kan ju inte ligga här och vara sjuk. Imorgon står praktisk träning på schemat och tanken är nog att vi ska öva att instruera den hemuppgift vi fick sist som gick ut på att till detta tillfälle sätta ihop diverse superset, triset och cirkelövningar, vilket jag såklart roat mig med idag efter att tillbringat förmiddagen med att jaga ersättare till mitt jobbpass ikväll. Varför finns det inga gyminstruktörer som vill jobba? Fick till sist tag på en vänlig själ som kunde ställa upp och allt vart frid och fröjd igen. Men jag håller innerligt tummen att jag är arbetsför på onsdag så jag slipper jaga igen.

 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥