Worky worky
skrivet 2011-02-20 klockan 20:04:52

Wow! Statistiken håller i sig. Nu är jag grymt nyfiken på vad som händer!? Någon med mig skämta aprilo!? Well, i väntan på att någon ger sig tillkänna kan jag ju snurra in på att idag är sista dagen för att ansöka till PT-rekryteringsträffen som hålls i nästa vecka. Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska göra det eller ej. Nästa träff går av stapeln i april och det skulle för min del vara en bättre tajming eftersom jag inte kommer ha möjlighet att jobba fullt förrän tidigast i maj. Samtidigt är man ju rätt nyfiken på om man skulle ha chansen redan nu!? Men för att vara riktigt krass kan jag ju officiellt inte heller säga ännu att jag är lic. PT eftersom jag faktiskt inte vet ännu om jag blivit godkänd på teorin, så förmodligen kommer jag invänta aprilträffen trots allt. Och vem vet, för det är ju ändå ett tag kvar tills dess, vad som hinner hända på jobbfronten innan dess. I dagsläget oroar jag mig dock inte för att vara utan jobb när jag är klar i vår och som tidigare antytt har jag ju vissa planer framöver som kan komma att påverka både det ena och det andra. Men nog om det. Efter ännu en arbetsdag och framförallt en arbetsam vecka(!) tänkte jag unna mig lite gammalt hederligt tv- och filmtittande ikväll. First up, tokstollarna i Solsidan!

 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥