Step up - men inte på bräda
skrivet 2011-02-25 klockan 23:37:39

Inatt sov jag hela 12 timmar! Ja ni läste rätt. Fullkomligt fantastiskt! Och tydligen välbehövligt då det inte hör till vanligheterna. Sex timmar brukar annars vara min standard, åtta-nio om jag har sovmorgon. Men efter förra veckans intensitet och denna veckans träna-och-jobba-varje-dag-kör så är det väl bara att tacka och ta emot när kroppen säger "Jag vill vila". Hur som haver, även dagen spenderades i vilans tecken, åtminstone fram till kl 17 då det vart dags för jobb igen. Inget nytt att förtälja från kvällens arbetspass då nya ansikten är mer vanligt än inte i dagsläget, men varför i hela friden ska folk envisas med att vara kvar till sista minuten innan stängning!? Timmarna tickade dock på snabbt och nu avrundar jag kvällen precis som jag började dagen, med en stor kopp te hemma i soffan framför TVn. Psssssst! För den som orkar hålla sig vaken och älskar dans alternativt bara gillar Channing Tatum en himla massa, rekommenderas att slå över till svt1 kl 00.50.

 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥