4.63!
skrivet 2011-02-22 klockan 23:59:38

Angelica fixade det - x3 till och med! Och den tjejen har bara börjat sin seniorkarriär. Blir onekligen kul att följa henne framöver och se vad hon kommer åstadkomma. För visst är det dags för ett generationsskifte inom friidrotten, inte sant!? Själv tog jag mig annars igenom ännu ett pass på löpbandet idag, men det gick bra tyngre än igår. Kanske för att just gårdagen sitter i, ovan som man är vid fenomenet löpning. Imorgon blir det dock uppehåll om än inte träningsfritt. Funderar på om jag ska ge mig på lite gruppträning för första gången på typ hundrafemtio år eller nåt(!?) Inget jag är stormförtjust i numera, men finns vissa klasser som känns mer ok än andra, som t ex CrossTraining och Piloxing. Tyvärr (kan man ju säga) är ju dessa klasser omåttligt populära i dagsläget och helt överbokade för jämnan av frenetiska medlemmar vars livsscheman är något mer strukturerade och rutinmässiga än en annans för tillfället. I vilket fall blir det någon form av styrkepass imorgon åtminstone och sen får vi se om något mer kan tänkas bli av eller ej helt enkelt.


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥