Så vart det slut på veckan och det är dags för..
skrivet 2011-02-27 klockan 23:55:38

Veckan har nått sitt slut och sju arbetsdagar är till ända, liksom sex genomförda träningspass, varav tre pass på löpbandet som planerat. Ingenting för skidåkare som Hellner, Olsson och Södergren som dessvärre fick klara sig utan medaljer i dagens dubbeljakt. Jag som hoppats på, tillsammans med resten av svenska folket(!?), en favorit i repris verkligen! Well, än är inte VM över. På träningsfronten har veckan för mig framförallt vart en make-myself-ready-for-what's-coming-up-vecka och jag blir bara mer och mer taggad ju närmare det beger sig. Imorgon stiger jag upp med tuppen och sen startar planeringen på alla plan och jag ser fram emot en grymt inspirerande dag. Så glöm inte av att kika in nu framöver, varje dag - för nu kommer det hända grejer!

tireb skrev 2011-02-28 @ 19:06:39

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!! Heja på - 6 träningspass/vecka är inte fy skam men glöm inte att kroppen behöver vila för att bygga upp sig./KRAM


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥