Feliz Santa Semana
skrivet 2011-04-27 klockan 14:22:31

Påskhelgen var så över och fort gick det, som alltid när man planerar att ha trevligt. Efter många om och men tog jag mig änteligen ner till Skåne och en helg som bjöd på strålande solsken, sommarvärme och mat i massor! Där rök de kilona och centimetrarna liksom. En dagstur till Köpenhamn hann vi också med, som självklart avslutades med glass och wienerbröd med chocolääääde! Mycket gott att äta har det minst sagt blivit. Nattåget hem i måndags bjöd dock på någon magsjukevariant som kompensation, så allt som allt ligger jag kanske plus minus noll nu trots allt!? Har insett att jag nog får sluta att experimentera med både det ena och det andra om det ska bli något av nånting alls. My way is the only way, åtminstone för mig. Bikinisäsongen närmar sig ju annars med stormsteg och ett nytt sådant inköp blev av under långfredagen. Kickade även igång Cissi med ett butkiller-pass samma dag, skrattade ihjäl oss åt fåntratten som tagit fram träningen gjorde vi nog mer än verkligen tränade förvisso, men svettigt var det i alla fall. Får se om jag lyckas klämma in den timmen i schemat veckorna framöver, vore ju klart intressant att testa köra hela 4-veckors programmet någon gång. Men först back to basics och komma in i rutinerna åter igen.


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥