"Livslust är att alltid ha kommande projekt i ögonvrån
skrivet 2010-10-08 klockan 22:04:09

More to come, projekt efter projekt. Så fort jag avslutat (eller knappt!) det ena så påbörjar jag det andra och på det viset fortsätter det. Får jag det inte tilldelat mig så lyckas jag alltid på ett eller annat sätt skaffa mig tilldelandet av något mer själv. Next up på planeringen ser ut att bli kickboxning med viktkämparna och eventuellt lite rent faktaföreläsande om fett, proteiner och kolhydrater till att börja med. Sen kör vi vidare och ser var vi hamnar. Vet egentligen inte vart jag får energin ifrån, men kanske är det bara så att jag hamnat bland människor som helt enkelt inte tvivlar på mig(!?) Jag trivs i alla fall superduperbra och skulle gärna ta både personal och arbetsplatsen med mig ner igen sen, trots att de alla är smått galna och tokiga på sitt sätt. Men kanske är det också därför jag passar in trots allt(!) Friday night och fredagspizzan var ett faktum. Mumsigt gott då det inte var igår jag åt pizza sist. Ett faktum är även semikoman jag nu befinner mig i efter pizzafrossa och glassdessert och efter att ha stirrat mig blind på siffror, maillistor och diverse namn mellan kl 08 och 16 idag, vilket förvisso låter bra mycket värre än det varit. Jag gillar att man kan jobba, dricka kaffe och skratta hejdlöst samtidigt och däremellan få äran att höra någon härlig solkenshistoria. Hur kan dagarna bli annat än fantastiska då!?


 

 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥