A Vintage Affair
skrivet 2010-10-06 klockan 23:30:50

Sista presentationen av hälsoenkäten avklarades idag. Nu håller jag tummarna för att åtminstone en tredjedel svarar så jag inte måste börja om från scratch igen. Har annars inte vart fullt lika energisk idag som igår. Finns nog flera orsaker till det, men det känns ändå skönt när jag trots allt känner det helt ok att inte vara på topp och helspeedad every freaking day. Jag ser nu fram emot torsdagen och ännu en lärorik dag - och till kvällen tänkte jag eventuellt ge Robinson en ny chans när jag faktiskt har tillgång till TV-kanaler igen(!) Men med tanke på att jag totaldissade förra säsongen har jag inga högre förhoppningar om detta såpaäventyr. Desto större förhoppningar har jag på åtminstone en av de böcker jag fick i födelsedagspresent förra veckan av systeryster. Vintage Affair (eller Vickis Vintagebutik på svenska) av Isabel Wolff. Jag ser framför mig att jag kommer mysa lika mycket till denna som jag gjorde till Marita Conlon-McKenna's En liten hattaffär på hörnet. Helt enkelt underbar höstmysläsning!



 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥