Vem vill inte ha ett överraskande meddelande som kommer fram om 20 år
skrivet 2010-10-19 klockan 21:57:24

Idag har jag gjort något nytt igen. Jag har för första gången (som jag kan minnas?) kört någon form av gruppträningspass. Vet inte om det riktigt är min melodi, men det funkade och deltagarna verkade haft skoj i vart fall. Det är den omskrivna kickboxningen jag pratar om här. Håller väl mest tummarna nu att jag varken kört för slött eller för hårt med dem idag så jag skrämt iväg dem till nästa vecka(!) Torsdagen börjar annars fyllas på sakta men säkert, så det ser ut att bli fullt ös även då. Kul! Dagen har annars vart otroligt lugn och jag har väl inte gjort alltför många knop. Försökt få tag i vår kontakt på den lokala tidningen här för att få in en annons i veckan om vår Rosa bandet-dag med Öppet Hus som går av stapeln på lördag. Men that's about it. Nu har jag annars precis satt mig med Laban (as in min dator) och skickar iväg meddelanden som kommer fram om 20 år(!) För vem vill inte ha ett överraskande meddelande om 20 år!? Skicka ett du med - klicka bara på bilden nedan.


 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥