Självinsikter och en blodig stortå
skrivet 2010-10-21 klockan 23:50:45

En seg dag som kulminerade i ett gästspel av mig själv då jag fick skutta in som stand-in i kristider och samtala om sinnestillstånd. Självförtroende, självkänsla, självtillit och självbild - hur hänger de alla ihop, dvs om dem gör det? Samt vad är egentligen definitionen på vad? Det är tur att man lärt sig hur man ska ställa frågor för att få svar(!) Avslutningsvis kickade viktkämparna skiten ur sig igen på kvällspasset. Det gav mig glädje, massor av energi och en blodig stortå(!) Det finns en mening med att tejpa sig ibland, det är helt klart. Nu är jag mest trött och slut, men vill för allt i världen orka med att läsa minst ett kapitel ur A Vintage Affair - bara för att den är så mysig och gör mig glad i själen.

 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥