One more week
skrivet 2010-10-30 klockan 00:49:39

Ännu en vecka har passerat och jag har vart dålig på att uppdatera i vanlig ordning. Vår Rosa bandet-dag försvann smärtfritt förra helgen, jag säger inget mer om det så har jag inget sagt. Tråkigt men sant. I måndags var jag annars åter hos herr naprapat i syfte att lägga fler bitar av mitt tilltrasslade pussel till kropp på plats. Även det gick smärtfritt om än han bokat in mig på måndag igen för en sista koll(!?) Well, vi får väl se hur det blir med den saken. Det blir hur som helst ingen träning under nästa vecka heller, men som vanligt har jag ju så jag håller mig sysselsatt ändå. Maksinbeskrivningarna printade jag ut i veckan så de är nu klara och sitter fint upphängda. Men nu ska framförallt hälsoenkäterna färdigsammanställas, något som kommer ta sin lilla tid om än många bortfall. Dags att skruva upp sig själv igen efter "semestern". Varför ska jag alltid envisas med att göra saker själv? Ibland kan det ju faktiskt vara bättre att i alla fall vara två(!)




namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥