Like a dream without any ending
skrivet 2010-10-10 klockan 13:37:57

Det känns konstigt att inte prata med dig längre. Det känns som jag inte vet vem du är. Det känns som jag inte vet om du finns och existerar(?) Samtidigt känns det som att jag känner dig så väl! Jag har känslan av en dröm. En märklig dröm jag inte kan sätta fingret på och aldrig fick veta hur den slutade, för precis körde sopbilen förbi utanför och jag vaknade med ett ryck av dess mullrande oljud och sedan var drömmen borta. Jag kom på mig själv idag med att fundera på vad det var jag egentligen drömde och vad som hände precis innan jag vaknade. Frågetecknet kvarstår om vad som skulle hänt om inte sopbilen kört förbi och väckt mig. Tanken är och kommer att vara svår att slå ifrån sig och släppa helt, om än den inte ligger och gnager i mitt medvetna dygnet runt. Men när jag släpper alla andra tankar då ligger den trots allt där, som i en dimma, svår att se, svår att ta på - med ett stort frågetecken ovanför. Beep.. Beep.. Beep.. Mina spenat- och färskostmuffins är färdiggräddade.


 

 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥