Allhelgonahelg och det känns så mycket bättre
skrivet 2010-11-07 klockan 00:58:25

En skön lördag har passerat. Tröttheten efter veckan som gått har lagt sig och huvudet känns klarare. Har tillbringat dagen tillsammans med mor och far inhandlandes födelsedagspresenter och tänt ljus på mormors och morfars grav. Mörkret hade ännu inte hunnit lägga sig över kyrkogården, men trots det så lystes den ändå upp sådär vintrigt mysigt av alla de tända ljus denna eftermiddag. Tänk vad tiden rinner iväg - 3,5 respektive 11 år sedan dessa fantastiska människor lämnade oss. På tok för tidigt - men som i åtminstone mormors fall, på grund av omständigheterna, antagligen var det bästa för henne själv. Jag har i alla fall haft förmånen och lyckan att få växa upp med både mina mor- och farföräldrar, något som långt ifrån är en självklarhet. Så under sådana här dagar tänker jag alltid lite extra på dem. Väl hemma blev det röding till middag och soffmys till det underbart härliga programmet Så mycket bättre på TV4. Jag är no longer ett fan av hippedi hoppedi som jag en gång i tiden var, but you gotta' love Petter! Nu har jag skuttat i jamasen och krupit ner under täcket och tillbringat den senaste timmen åt att surfa utbildningar. Vem vet, det kanske blir en fortsättningen även till nästa höst(?) Ja man kan aldrig veta säkert med den här tossiga tösen.


 

Alicia skrev 2010-11-08 @ 21:52:32

Ska ta tag i den fina utmaningen i veckan, I promise! :)

Lollo skrev 2010-12-08 @ 21:23:46

Vilken Vacker o Stämningsfull bild!


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥