Garderobsrensning och flyttpackning
skrivet 2010-05-14 klockan 14:00:25

Nu har jag gått igenom ungefär hälften och rensat, fotat och lagt in för försäljning. För den som är intresserad av några nya plagg inför sommaren gå in och kika här. Priserna, liksom storlekarna varierar och allt ligger uppe med både fast pris och auktionsmöjlighet. Några smakprov får ni på bilden nedan. Annars är väl flyttpckning det tråkigaste man kan pyssla med(!?) För ovanlighetens skull har jag i alla fall vädret på min sida idag då himlen är sådär grå och trist utan tillstymmelse för öppning där solen skulle kunna kika fram. Jag har annars sålt iväg min köksvagn idag som inte kommer att ha någon plats i mitt nya hem. Den kommer att ersättas av någon form av arbetsbänk är tanken. Får se vad det blir i slutändan, men funderingarna ligger just nu på ett HEMNES avlastningsbord från IKEA. Då jag inte kommer ha något ordentligt kök får jag försöka bygga mig ett istället helt enkelt. Nu är det dags för paus i röran och därmed lunch!


 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥