Växthuseffekt vs rödtjut
skrivet 2010-03-27 klockan 20:08:37

I eftermiddag har lägenheten vart rena rama växthuset då fyra fulla maskiner tvätt hänger för tork på mina 37 kvm. För att få bort så mycket som möjligt av fukten har jag dragit på elementen (vilket inte vill säga lite för er som vet att jag bor i Sthlms antagligen varmaste fastighet) och med tända ljus nu på kvällskvisten känns det snarare som en bastu här inne. Kan ju till viss del bero på glaset rödvin jag nyss fått i mig till middagen också, men här skulle man kunnat haft beachparty ikväll(!) Så känner ni för att kasta kläderna och skutta i bikinin redan innan 1 april, sväng förbi vet jag, så bjussar jag på keselladessert och världens goaste popcorn. På TV4 Film visas nu dessutom kanske 90-talets sämsta komedi, nämligen Karlar i trikåer(!) Kanske ett alternativ för den som vill skippa Körslaget(!?)


 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥