Redesign med bara massa pludderpladder
skrivet 2010-06-08 klockan 00:06:38

Så vart det lite redesign på bloggen igen, allt för att slippa plugga även såhär på kvällskvisten, inbiten nattsuddare som man är (vilket egentligen inte är riktigt sant numera!). Märker dock vad man missar en hel massa när man inte hänger aktivt på facebook under en kväll(!) Desto mer news nu istället då bloggeländet får räknas som done, för denna aftonen i alla fall. Sista två dagarna, inklusive deltenta, innan sommaruppehåll från plugget. Jag känner dock att jag lite tagit sommarlov redan nu, svårt att känna sig entusiastisk den sista veckan i allmänhet. Men riktigt ledig kommer jag nog inte känna mig förrän jag faktiskt ska vara helt ledig de två sista veckorna i juli. Dessförinnan blir det en del jobb (om än inte överdrivet), eventuellt ett mindre firande av bästaste Jus på hennes 30-årsdag som går av stapeln samma dag som prinselisessan gifter sig(!) för att följas upp av årets roligaste fest senare i juli. Men innan dess såklart, midsommar i Skåne! Mycket står på tapeten trots att jag inte direkt planerat något för min egentliga semester och jag lovar att uppdatera under sommarens gång med en hel massa pics som jag vart så sagolikt dålig på hittills. Nu tröttmössa under täcket, movietajm och lite mental pepp inför morgondagen då jag tänkte ta mig ett varv genom skogsdungen, beta av några fler sidor ofantligt tråkig företagsekonomi, tigga korv och glass av Pernilla på Skeppsbron (dvs om vädret tillåter) och därefter jobbelijobba några timmar, med förhoppningsvis några motiverade inbokade. So, have a pleasent evening folks.


En bild jag tog förra sommaren på Öland.

 

 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥