Söker praktikplats - sol och värme önskvärt
skrivet 2010-06-15 klockan 23:07:37

Nu har jag sovit tio timmar två nätter i sträck men känner mig fortfarande helt slut. Kan det vara så att jag behöver semester från sommarlovet? Eller är det kanske nu när jag kan slappna av lite och ta det hyfsat lugnt som den senaste månadens slit uppenbarar sig i form av både trötthet och mos i skallen(!?) Jag väljer att hoppas på att vädret gör sitt och att solen imorgon väljer att stråla som aldrig förr. Jag känner att det gäller att passa på att njuta av varenda lediga dag om den kommande höstterminen inte ska kännas alltför lång. Anyway, har idag suttit och massmailat ansökningar om LIA-plats (dvs praktikplats) till hösten och håller nu tummarna för ett positivt svar från någon så jag slipper fundera mer över det. Önskvärt vore ju såklart att få hamna i solen och värmen, men som vanligt vågar jag inte hoppas på för mycket då mitt förstahandsval så sent som idag visade sig inte bli något av.

Håller en extra tumme för Playitas Resort i Fuerteventura just nu.

 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥