Jag tar en dag på stranden
skrivet 2010-06-17 klockan 22:58:50

..och en till, och en till, och en.. Ja ni förstår poängen. Vädret har vart kalas för playamys och det är där jag tillbringat de senaste två dagarna. Jag har till och med avverkat årets första dopp(!) Fasligt kallt tror och anser nog de flesta och visst var det kallt, ingen medelhavsvärme i vattnet här inte, men samtidigt inte så fruktansvärt som jag trots allt föreställt mig. Snarare blev det kallt väl uppe på stranden igen. Anyhow, fortsätter sommaren på det här viset blir jag pepparkaka även detta år utan utomlandsvistelse, wiiihuuuu! Imorgon blir det dock regn om man ska tro väderleken som visas, vi får väl vi får väl se. Har en del ärenden att uträtta så för min del spelar det inte riktigt någon större roll. Jag har ju soooooommarlov och kan njuta ALLA dagar!


Ett smakprov från min nya hemmaplaya.


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥