And everybody will be singing it
skrivet 2010-06-10 klockan 22:54:53

Imorgon smäller det! Avspark för fotbolls-VM. Jag lär hemsöka varenda kotte jag känner i avsaknad av vanlig hederlig TV, alternativt bosätta mig på någon uteservering som visar jippot. Kommer antagligen också ta extra lång tid på mig vid drift av löpbanden på jobbet, skruva lite kan man ju utan att titta på vad man gör(!) Hur som helst gör den officiella VM-låten mig hur glad som helst and that's a big plus! Tillbringar annars även denna kväll i sällskap med Crockett och Tubbs. Schemat för morgondagen ändrades hastigt och lustigt idag då jag fick reda på att jag kunde få tillgodoräkna mig tidigare studier i ekonomikursen vi läser nu, så med andra ord, ingen tenta för mig imorgon! Kändes något surt till en början då jag i och med detta kunnat ta sommarlov för tre veckor sedan, men lite repetition har väl aldrig skadat förstås och nu känns det helt ok trots allt. Så imorgon, officiell start för sommarlov, fotbolls-VM och eventuellt ett efterlängtat kickboxningspass!

 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥