Så vart det juli
skrivet 2010-07-04 klockan 22:32:42

Helgen har framförallt spenderats liggande på stranden. Vilken överraskning va(!?) Antagligen inte. Men jag kan liksom inte rå för att jag älskar sol, strand och vatten över så mycket annat och bortsett från förra sommaren så var det läääänge sedan jag hade tiden och möjligheten att kunna njuta så mycket av en härligt underbar sommar som nu. Att värmen däremot vart näst intill outhärdlig idag bryr vi oss inte om när man bara kan skutta i vattnet så fort man inte orkar med. Vilket blivit ungefär varje kvart dagen till ära. Igår blev det annars lite skönt kvällshäng hos the Artmarks. En hel del visande av diverse cykelkonster och även en del studsmattestudsande. Efter mumsig grillmiddag fylld av tokskratt promenixade vi runt kvarteret för att köra slut på kidsen, något som lyckades rätt bra då de snarkade gott nästan med en gång. Slutet av rysaren mellan Spanien och Paraguay hann vi också se. Först stolpe, sen stolpe stolpe in! Helt klart kan vad som helst hända i slutminutrarna, så man ska aldrig ropa hej förrän man kommit över bäcken (eller hur ordspråket nu går?) När det senare blev dags för hemgång för min del passade vi på att köra förbi pappersåtervinningen på vägen - vilket slog mig måste verkat smått lustigt när vi stod där och dumpade tidningar och kartonger kl 01:00 en lördagsnatt(!) Men varför inte ta tillfället i akt liksom(?) Jag måste verkligen komma ihåg att fota saker och ting framöver.. Bjussar på en grillbild  jag tog under midsommarhelgen i Skåne, då jag var så kass och inte tog någon igår.


 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥