Mi lajki
skrivet 2010-07-14 klockan 09:47:04

En ananas runt armen skulle väl sitta fint i den svenska tropiska sommarvärmen, inte sant?

Rabab skrev 2010-07-26 @ 14:25:59

Skulle någon vara intresserad av en liten frågestund på bloggen så kommentera gärna det som en fråga på bloggen!:) Tänkte det kanske vore bra med en sånn nu när läsarna börjar öka hos mig så mycket!;)

Låter det bra? Skriv isåfall din fråga och invänta svar:) Jag kanske trots allt lyckas få ihop ett kort inlägg med frågor?:p

Tacksam för svar!



Min blogg handlar om allt och ingenting. Shopping, skola, vänner, vardag men jag tar även upp viktiga frågor såsom ungdomar, framtiden, politik, tankar och åsikter. Jag försöker lägga ut så många bilder som möjligt och mitt mål är att sprida glädje:) Jag vill även väcka tankar och åsikter och få min röst hörd.

I min blogg kan du läsa om det som faller dig i smaken utan att tröttna.

Hoppas du gillar den:)

Är du inte intresserad så förlåt om jag störde<3

Lorena skrev 2010-07-26 @ 15:29:31

men tack!! fint armband!

julia skrev 2010-07-26 @ 15:32:05

WOW vilken fin bloggdesign du har!


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥