Back in 1989
skrivet 2010-07-29 klockan 23:52:24

Idag, för exakt 21 år sedan gifte sig mina föräldrar. Jag var då 7 år och skulle till hösten fylla 8 år och börja andra klass. Jag skulle få ett nytt efternamn(!) Jag hade fått en vit klänning med spetsar och rosa band av mormor och morfar, jag hade vågor i håret och rosa skor med klack, och jag kände mig som en prinsessa med min lilla blombukett i handen. Det är dagar som denna som minnen kommer fram, sådant man minns som det vore igår och andra saker man nästan hade glömt av. Jag tycker om att prata gamla minnen, titta i fotoalbum, få minnas alla goda stunder i livet. Jag tycker också om att drömma, ha möjligheten att fundera på framtiden, kunna välja vad jag vill göra av den. Men jag vill trots allt känna att jag lever här och nu, och varken i det som varit eller eventuellt komma skall om än jag alltid kommer bära med mig en del av det förflutna in i framtiden. Hade helst velat visa något foto från bröllopet, men istället får jag än en gång bolla för en bröllopsfotograf som jag tycker tar fantastiska bilder. Kika in hos Linda Broström Cabrera aka Lindísima.

 

Alicia skrev 2010-07-30 @ 21:14:37

Sv: Ja jisses så lika vi är på vissa bilder, nästan skrämmande! Tack för tipset! :)

Klara skrev 2010-09-07 @ 20:46:01

Anna! Du är en prinsessa nu också!

Dessutom var du gudomlig på kortet. ;)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥