Fuck this day - nu tar jag helg
skrivet 2010-04-15 klockan 22:39:49

Lika bra att dra storyn lite kort här eftersom många är ivriga och vill veta vad som händer. Någon flytt på söndag blir det tyvärr inte. Jag blev blåst, big time(!) Ok, det kunde säkerligen vart värre, men jag tycker i alla fall att det är själva principen som räknas. Jag har polisanmält det hela och droppar det lite där i väntan på vad som sker. Händer nada inom en snar framtid kommer jag däremot sprida ryktet som en löpeld över hela fucking cyberspace, that's for sure! Jag kommer även telefonterrorisera människan ifråga, samt hemsöka henne tills hon bönar och ber om att självmant få ange sig. Finns självklart andra metoder jag skulle vilja sätta in i ren ilska, men jag har väl någon slags gräns trots allt för hur långt man i verkligheten går. Om än jag just här och nu önskar innerligt att jag var sjukt skadad och dåraktig på riktigt så jag kunnat visa att hon jävlats med fel person. Suck.. Överlevde trots allt jobbet idag i alla fall och ska nog trycka i mig en överdos alvedon strax så sussar jag gottigottgott och överlever natten med. På återseende och tack för allt supportande idag!


Alicia skrev 2010-04-15 @ 23:15:40

Nu är jag helt förvirrad. Hur blåste hon dig? Vad hände egentligen?

Jag hoppas innerligt att det dyker upp en fin lägenhet till dig snart, jag håller tummarna!

Kram


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥