Piniga rötter, projektavslut and some but-ache
skrivet 2009-09-16 klockan 23:00:36

Känner mig inte särskilt stolt över mina rötter efter kvällens Idol-avsnitt.. Ume som haft (och förmodligen också fortfarande har!?) helt sjukt många talangfulla stjärnor..vad hände liksom!? Jag skämdes i alla fall öronen ur mig största delen av programmet och den röda färgen i ansiktet har fortfarande inte lagt sig. Röstar för att de nästa säsong börjar köra en Junior-tävling OCH en Senior-tävling, då kanske fler oupptäckta stjärnor skulle våga sig fram i rampljuset utan att fruar och äkta makar ska behöva tvinga dit dem(?) Kvällen har jag annars efter träning, middag och helrenovering, ägnat åt mitt lilla stora projekt som jag påbörjade för alldeles för länge sedan, men som nu (tro't eller ej!) äntligen är klart(!) Pheeeeeeew..så gött det känns. Men jag väntar nog till imorgon med att avslöja vad det är och vad det blev och varför det blev både det det blev och som det blev. Helt klart bara för att det blir mer spännande så. Nu börjar det dock bli dags att knyta ihop sig och mysa upp i soffan framför en film tillsammans med den gudomliga träningsvärken, som kvällen till ära förflyttat sig till min bakdel. Med andra ord, in great need for a rumpmassage deluxe här.



Jag vet att ni gärna velat ha en bild på min rumpa här.

 

 

 

 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥