Fruktansvärda sköna träningsvärk
skrivet 2009-09-10 klockan 20:31:30

Har träningsvärk. Är i sjukt stort behov av en grym massage. Anyone? Inte? Hmm.. Det känns som jag har ett avtagbart huvud som någon skruvat loss och sedan skruvat dit igen, fast helt jäkla galet. Som när man skruvar korken på flaskan och börjar helt fel(!) Känner mig också lite som en Barbie-docka som ungjäkeln slitit av armar och ben på och sedan försökt trycka fast lite hur som helst. It sucks. Men det är ju ändå så förbaskat skönt att träna. Kanske bör påpeka att all denna träningsvärk kommer sig av att jag börjat gymma igen (för er som missat det i föregående inlägg). Har ju totalt legat av mig på den fronten under sommaren som nu passerat, vilket i och för sig har sina förklaringar.. Men hur som helst, now i'm back on track och kommer köra skiten ur mig fram till nästa sommar helt enkelt. Skulle bara hittat mig en personlig massör, hade suttit fint.



 

 

 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥