Tonight i'm in löööv ♥
skrivet 2009-09-05 klockan 22:19:24

Tonight i'm in löööv with Mike Skinner (OCH Zlatan också förstås, men det lär ju alla andra skriva om ikväll!?). Hur kan man inte vara!? En del av mig borde vara något mer impulsiv och dumdristig. Dra till England next kanske(?) Why!? Ja men bara för att förstås! En del av mig borde släppa allt och verkligen leva ut den där uttjatade Hawaiidrömmen (se ungefär hälften av alla mina tidigare inlägg!). Samtidigt borde verkligen en del av mig se till att faktiskt bara leva precis som jag vill! Men ikväll nöjer jag mig med att bara vara in löööv.. ♥



The Streets - The Edge of a Cliff

 

 

 

Anonym skrev 2009-09-05 @ 22:35:27

fin sak att bara vara om än bara för en kväl,l, om än bara i en fantasi och en känsla.

Är känslan riktig så är den.


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥