I'm just a girl standing infront of a boy
skrivet 2009-09-14 klockan 00:14:51

..asking him to love me. I stole your line Alicia sweetheart.. Hope you don't mind? ♥ I själva verket snodde jag den från Notting Hill, bara helt underbar film som framkallar en mängd feel-good-känslor (precis som Alicia skrev) under den annars tradiga söndagen. För vem känner inte igen sig i meningen som sådan..?








Alicia skrev 2009-09-14 @ 08:21:44

Självklart gör det inget! När jag hade kollat klart på filmen på 4:an växlade jag över till 3:an som visade Notting Hill och jag blev påmind om just den repliken. Klockren! Och som du skrev i ditt förra inlägg angående Per Morberg, så bra han var i gårdagens film! (Annars har jag svårt för honom)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥