Some babytalk some too much talk
skrivet 2009-09-23 klockan 03:16:05

Morgondagen närmar sig med större kliv än någon ever skådat. Less then 12 hours left now. När klockan slår 10.10 am lyfter planet and off i go. Fattar inte varför jag gör en sådan big deal av det hela. Men så har jag ju aldrig turistat i Uppsala förut heller. Blir onekligen spännande. Dagen har jag för övrigt spenderat på språng, eller framförallt hos Annelie och Vidar. Vidar har sovit, pratat(?), dreglat, ätit gröt, kräkts, blivit hypnotized av sin mors ena fot, ätit upp sin vänstra hand mer än en gång och snurrat runt i gåstolen som numera inte har några batterier i sig längre. Han har även blivit fotad ett antal gånger och även filmad. Upphovsrätten skyddad. Har haft en trevlig dag och nervositeten inför morgondagen (läs dagen) har knappt smugit sig på förrän nu på kvällskvisten(?) Som den utomordentliga organiserare och planerare jag är numera (don't know what've happened??) så har jag stressat runt hela kvällen och packat, plockat, städat, packat om, gått igenom, tvättat, hängt tvätt, ätit middag, satt på en ny tvätt, glömt hänga den (vilket slog mig precis nu i skrivande stund, damn!) och nu är det väl egentligen dags att duna kudden.



Mitt projekt är så avslutat och Vidar slipper frysa om fossingarna i vinter.


 

 

Bitterfitta skrev 2009-09-23 @ 09:30:25

asg


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥