Genomförkyld med fullmatade hjärnceller
skrivet 2009-10-23 klockan 11:25:17

Första skolveckan är så avklarad och här sitter jag helt genomförkyld, smått febrig, med ett skatbo i halsen. Ögonen är sådär blanka och skallen känns mest bara som mos. Det har varit en intensiv vecka med sjukt mycket info och cirkus en halv miljard nya intryck. Med andra ord precis som det ska vara när man börjar en ny utbildning med nya klasskamrater i en ny stad. Har känt starkare och starkare för var dag som gått hur rätt detta är och det kommer without any doubt bli två helt fantastiska år! Denna veckan har mest handlat om introduktion för utbildningen och att lära känna alla nya klasskompisar, vilket man i och för sig inte gör på en vecka, men nu vet jag i alla fall vad alla heter och har ett hum om var de kommer ifrån osv. Under onsdagen och gårdagen bar det iväg på kick-off strax utanför Uppsala. Två dagar fullspäckade med föreläsningar, teambuildingbana (som mitt lag lyckades komma 2:a på i alla fall, inte fy skam!), kanotpaddling, middag tillsammans och bastubad för vissa. Tror nog de flesta hade grymt skoj! Fredagarna kommer vara vår instuderingsdag och inte mig emot då det i praktiken betyder långhelg varje vecka. Jag älskar redan att plugga igen(!) Nu hoppas jag bara på att den här nedrans förkylningen inte blir långvarig och att det här med bostadsletande snart är över så får jag lägga fokus på allt skoj istället. 




Magisk vy som jag tog från kanoten.



Sara skrev 2009-10-23 @ 14:53:50

Wii!! Välkommen till plugget återigen :) Är det ovanligt att du är sjuk då... hoppas du blir bättre över helgen. Jag har börjat med C- uppsatsen nu. Suck, säger jag bara. Har bokat resa norrut till jul, så jag ser ändå ljuset i den väldigt mörka tunneln just nu :)



Krya på dig syster / Kramen

justdidit skrev 2009-10-23 @ 15:41:48

Underbart att du trivs:). Du kommer bli den bäste på vad du än företar dig.. ..någonsin..

<3

justdidit skrev 2009-11-03 @ 14:23:59

Mobilkamera?


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥