Lägenhetshavande och ännu en tung skoldag
skrivet 2009-11-04 klockan 23:57:13

Jag har blitt med lägenhet! Yeeejj! Efter många om och men börjar jag se allt mer ljus i tunneln. Nu borde jag kanske inte dansa segerdans riktigt ännu eftersom det inte blir helt klart förrän på fredag, men damn vad det känns skönt. Finally! Finns nog inga ord som kommer kunna beskriva mina känslor när nästkommande år tar sin början. Nästan too good to be true.. Får återkomma med mer info och detaljer längre fram vad gäller lägenheten och flytten. Idag har vi spelat skurmoppshockey i skolan, inomhus(!) Innan hockeyn ritade vi av varandra, alla 25 klasskamrater, detta utan att kika på pappret under tiden. Skratten blev många vid redovisningen av våra konstverk. Det bästa med hela dagen var nog inledningen då vi alla fick massage! Ja det är sjukt ansträngande att plugga(!) Efter enbart två och en halv vecka kan jag redan rekommendera denna utbildning. Några argument emot? Didn't think so.



Alicia skrev 2009-11-06 @ 08:46:59

Grattis vännen! Så skönt för dig att få ditt eget! När ja får tid över och jobbat ihop lite nya pengar kommer jag gärna upp och hälsar på om jag får.. :)

Tessan skrev 2009-11-06 @ 09:27:04

Grattis till lägenheten :)

therese skrev 2009-11-06 @ 14:48:16

grattis!! om det inte skulle funka så hör av dig har ev en som ska hyras ut..

justdidit skrev 2009-11-07 @ 17:02:39

Egoina, vår typ av tjej:)..


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥