Upp-och-ner-vända världen och maktlöshet
skrivet 2009-05-29 klockan 14:43:51

Världen fortsätter att vara upp-och-ner och jag känner mig inte särskilt klokare idag än jag gjorde igår eller för en vecka sedan. Sådan här maktlöshet har jag inte känt på väldigt länge. Tiden får helt enkelt rulla nu och dagarna bara gå. Har tänkt mig att "fly" norrut ett tag framöver. (Kan komma och gå lite promenader med dig Annelie?) Behöver miljöombytet helt klart. Ikväll kommer Jus över, hon är en pärla. Vi ska äta gott och mysa. Är i mer behov av sällskap nu än någonsin och det känns skönt att äntligen kunna höra av sig till människor när jag mår dåligt. Har lärt min läxa och vill minst av allt snubbla tillbaka till den värld jag så länge slutit mig i.



Hur vissen är det ok att känna sig?



namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥